Khamis, 18 November 2010

...terus melangkah...

....mcm x caye jer ape aku nak tulis nie..hehe...tp nie la kenyataan..aku nak citer yg aku BERJAYA melangkah ke STEP berikutnye...mula2 pening gak pk cmn nak mulakan step tuk bahagian die...tp nak tak nak aku kena gak hadap benda2 nie...adoyai....tp x sangka lar seawal nie aku mulakan step...step die bahagian aku da hampir selesai..tp step aku bahagian die 1 pn x mula lagi...so mcm x adil la kan...terpaksa TEBAL kan MUKA...TENANG kan HATI..kata kan SAYA BOLEH...hehehehe....

....13 November 2010 bermulanya step aku...seram+nak demam+x blh tdo..smua ada r bl pk...al-kisahnya bl si dia ajak teman g umah nenek sedara kat Semenyih...alasan die anak buah die (Fara n Danial) x de org nak jaga..so aku ngan die kena bwk...naik 1 kete...aku ikut jer..klo x ok nant x best plak..x de tolak ansur namenye...so aku ok jer tp dlm hati menjerit X NAK IKUT!!!! TAKUT!!!hehe...mn x takut...mama die..abg ijai n kakak ipar die pn ade skali...mau tergagap aku nak berdepan...ms dlm kete blh lg nak berlagak2 dgn die tp bl da sampai ke destinasi..mak ai...menggigil kaki aku nak turun kete,...dengan berat kaki aku nak turun...kena salam2 plak (adat lar)...time nak salam mama die..sejuk beb tgn aku..kuikui...da msuk umah..da kenal2 ngan smua..ok r...pas tue nek mok panggil duk dlm bilik...alamak....kena INTERVIEW beb....haha...soklan standard...
  • nama sapa
  • duk mn
  • adik beradik bp org
  • mak keje ke??
  • anak nombor bp
  • cmn leh kenal dgn si dia.....
  • etc
waaa.....berpeluh gak aku nak menjawab...tp disebabkan muka aku nie jenis selamba,,...aku dgn rileks jwb semua soklan2 yg dibentangkan (ayat skema)..hehehe.. nsb baik aku nie da biase ngan org2 tua,..x susah pn nak handle..agak lame gak r bertandang umah nek mok 2...dr kul 3.30 sampai kul 6 lbh...da kena interview kat dlm...kena plak kat luar..ty..jwb..ty..jwb...dlm hati aku nie da kire2 waktu bl la nak blk...tp bl dorg da sibuk2 salam nak blk..aku rs lega gle...yeaayyyyy nak blk...nak blk..hehe..

ms nak blk dlm kete...aku x tahu la pe kena ngan si Fara n Danial..duk gelak dr semenyih sampai ke Kelana Jaya...yg aku ngan die dok sembang2 topik yg hangat..hehe..disbb kan topik yg hangat 2 lar ktorg leh salah jalan n masuk ke Saujana Utama..aishhh..cmn leh silap nie b..hehe..but still enjoy..time nie aku da rasa lega sgt sbb step dua2 pihak da settle...rs cam dua2 LULUS..hehe..die lulus aku pun lulus..tggl nak dapat kan lesen jer..sronok sbnr nye nak mengadap benda2 nie..pe pun SGT APPY...dua2 pihak da kenal n blh pk tindakan selanjutnye..pas nie dgn rs tenang hati kami nak truskan MISI...DOA KAN KAMI YER KAWAN..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...