Jumaat, 5 November 2010

SaLah Die aTau aKu...!!!

ermmm..time aku taip kat blog nie..aku tgh duk sorg2....yg lain wat hal sndiri....aku tetap ngan my lappy..teman sejati time aku sunyi..hehe..luv u lappy..:)...ko la teman sejati aku..hehe....
tgh dok sedap layan facebook..aku terbukak 1 page budak nie...tergamam kejap bl aku tgk gambar die...alamak...kenangan dulu terjah masuk kat kepala otak aku nie..da lar ngah duk sorg2...sunyi lak tue..tringat plak ms kat kolej ngan die...touching plak..adoyai...cmn nak mula citer erk..
hakikatnyer aku da malas nak bukak citer psal budak nie...banyak yang menyakitkan hati...padahal dulu kitorg rapat sgt...da mcm adik beradik...tp disebabkan beberapa hal n kes wat aku cam x leh nak trime....aku lost contact ngan die taun 2009 sampai skrg...aku x terbukak hati lagi nak tegur die...
nak tahu sape die???
  • die nie junior aku..budak kohot 6
  • bdk melaka
  • bdk yg sgt manja n sgt jeles..(pantang nampak aku ngan junior lain..mst tgn aku lebam2 kena cubit..sweet sgt ms tue)
  • seorang yg keras kepala...
  • sgt caring...
  • suka wat aku sakit hati...
  • suka kan perhatian
  • comeyll dan chantekkk
banyak lagi lar...tue adlh sebahagian nyer dr perihal bdk nie...aku rindu kat die tp hati aku nie kenapa lar keras sgt..kekadang ada gak terasa nak say ello kat die tp hati aku tetap kate NO...!!! selalu jer otak aku mengingatkan aku pe yg da jd sblm nie...peringatan tuk aku!!! 
waaaaaaaaaa..tp aku rindu die...ego ke aku??? selfish ke aku??? semua tue ade kat otak aku nie ha....
aku harap satu hari nant terbukak hati aku tuk maaf kan die...maaf kan???? aku pn confius antara salah aku atau mmg salah die...tp pe yg pasti stiap manusia tak perfect....stiap manusia pasti lakukan kesilapan...

nie mase kat bukit merah laketown resort..rindu sgt kat die..:(

bl tgk gambar nie kan..aku tringat lak favrt song die.."PELANGI PETANG"

Kumeniti awan yang kelabu
Kutempuhi lorong yang berliku
Mencari sinar yang menerangi
Kegelapanku

Kupercaya pasti suatu masa
Sang suria kan menyinar jua
Membawa harapan yang menggunung
Bersamanya...

( korus )
Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan
Hati ini

Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau kan pasti
Pergi jua...

sekian....huhu..sgt touching..

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...