Jumaat, 5 November 2010

............iNsaN teRpiLih...........

rase malas jer hari nie...feel nak cuti...sbb kat kepala otak nie da set nak cuti..nak cuti..bgn pagi tadi pun cam malas jerk...tp keje banyak kot nak wat...keje byk pn sempat gak aku update blog aku nie kan..hehehehe..2 namenye gatai..hehe..
tgh syok wat keje..tetb tringat kat sorg nie...adoyai...cmn leh tringat nie..trus amik fon n msj..
waaaaa...hati berbunga beb..bak kate org DALAM HATI ADA TAMAN..hehehe...
aku kekadang terpk benda yg tak dijangka blh plak nak dijangka terjadi..hehe..cmn tue erk...confius kejap..tp tue lar KENYATAAN skrg..sape leh trime...trime...x leh trime blh blaaaaaa.....janji idup aku appy ngan die...smua tertanya-tanya aku IN RELATIONSHIP ngan sape...x kan nak cite ngan org kot...tunggu dan lihat je lar sape INSAN TERPILIH tue kankankan..hehehe




tunggu jawapan di sesi yang berikutnye..hehehe..sape nak tahu lar siapa die..kepada kawan-kawan yang mengenali t jgn terkejut sapa pilihan hati saya..hehehe.......















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...