Khamis, 14 Oktober 2010

Slamat pagi Malaysia...hope semua berjalan lancar seperti biasa....huhu..mula da nak merepek..da lama x tulis blog nie...bz..bz..bz ngan keje..hehe

x de per yang menarik kot...aku cam biase jer...cuma kesihatan cam x mengizinkan jerk...x tau semenjak 2 nie sakit kepala bagai nak pecah slalu je menghantui aku...sakit sikit2 x per..ni skali sakit..mak ai...nak gile rase...klo sminggu skali kena x kisah sgt..nie nak kate kan stiap hari...adoyaiii..dugaan betul...da lar try nak derma darah pn x lepas-lepas..da 2 minggu berturut-turut plak 2 x lepas...

emosi pn nak kate x brape nak stabil gak kot...rungsing jer memanjang...mcm2 mslh...susah nak ckp..mmg r stiap org kat dunia nie ade mslh...org gile pn ada mslh kankankan..hehe...cm terpulang pd diri sendiri jer cmn nak handle n settle kan mslh.....bila timbul nya mslh dlm idup..akan membuat stiap org rungsing..bl da rungsing..emosi pn x stabil..bl emosi x stabil prasaan nak marah mula la menguasai diri...pas 2 org sekeliling yang jadi mangsa...ishh..ishh...manusia...manusia...tp sib baik aku leh control emosi...hehehe...

rindu nye kat minah sorg nie...halijah bakari @ eija...lame x dgr khabar die...aku try call pn x dpt...da tukar nombor kot p x mungkin...fon die ilang ade kemungkinan...sbb tetb jer senyap....waaaaa...jaa....ko kat ner?? x kan aku nak kena g bagan serai cr ko...jauh tue.......


nie la eija..tp kat kolej dorg panggil mak ja...hehe..aku mmg rapat ngan die..bkn ngan die jer tp family die sumer...mmg best...klo cuti dl aku slalu gak g umah die..sbb umah die tengah sawan bendang...klo da dtg rs cam x nak blk jer sbb aman jer duk kawasan mcm tue..x sibuk cam kl..hehe...eija nie cengeng skit..klo de pe2 mslh mst nak nangis...tp smua mslh mesti die cite ngan aku...bekawan ngan die best sbb sorg yg understanding n caring gle ngan aku...die klo aku ade mslh mesti die th...pe2 aku wat yg x btl mst die nasihat kaw2 py..hehe...tp ktorg bkn LESBIAN erk..hehe...tp skrg aku da x dapat contact die...buat aku btambah rungsing...aku klo ada mslh..die tmpat aku cite smua..sbb die sorg pendengar yg baik dan penasihat yg berkaliber...cheewahh..hehe...bkn per...nie smua sbb ktorg suke bertukar pendapat...jaaa...mn la ko nie...aku nak citer something nie...slagi ade kat kepala otak aku nie..slagi tue lar aku rungsing...aku nak cite kat org lain aku x nak sbb smua org aku susah nak cayer...aku rungsingggg....mcm2 benda aku pk...x tau nak cakap kat sape..aku tulis jer kat blog nie...nasib r sape nak bace...pe yang peting aku nak cari HALIJAH BAKARI...tlg la aku carikan die..tolong lar...:((

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...