Rabu, 20 Oktober 2010

bOsAN gILerRRr!!!

bosan weaaaa..Tension otak aku nie haaa...TENSION..tp x tau pe yg aku TENSION..huhu....rs cam nak bunuh org jer....xpecially org-org yg banyak nyusahkan idup aku....x blh nak tgk org senang..terutama kat tmpt keje....hati wa panas beb dgn minah2 yg x reti guna komputer..!! aku x tau la cmn leh naik pangkat klo setakat word ngan excel FAIL....!!! smua nak kena ajar blk...spatutnye org ATAS yg AJAR org BAWAH..nie org bawah lak nak kena tunjuk ajar...pas tue bl da x tau leh plak smua keje nak main pas-pas jer..hbs tue..yg ATAS nie duk makan gaji buta..!!!!! stakat microsoft tue leh lagi r aku xcuse nie nak search internet pn x reti...!!! ape ke bangang sgt...haaa....hari nie mmg AKU BETUL2 HOT...!! nak lepas marah x blh...tp kekdg terlepas gak r..nak terasa ke ape ke..lantak r...!! aku da ilang sabar..!! da la ngan kes semalam hangin x hbs..tambah plak hr nie py angin..mmg ribut taufan r....

manusia nie...hati kalo x de hasad dengki mmg x blh...mmg dorg akan rs x tenang jer klo x de hasad dengki..bl ada perasaan dengki br dorg tenang agak nye...ade je yg x kena....aku klo da wat kepala sendiri nant.....mati idup blk pn aku da x kan tlg keje korg walau pn keje 2 skit mn pn...bkn nye ketua aku pn nak arah sane sini..nak berlagak jd ketua tp semua benda x reti wat...bl org bwh x de br semua mengelabah x tau nak wat tue..nak wat nie...bl ckp skit atau bantah skit..mula nak ngadu ngan ketua yg bukan2..org x nak tlg lar ape lar..tp KAU DA MELAMPAU....!!! MELAMPAU..!!! MELAMPAU..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...