Selasa, 20 April 2010

KeNaPa Mcm NiE KeAdaaN KamI

erm...x taw nak kate keadaan kami..mcm2 dugaan sekarang nie..kami sekeluarga hanya mampu berdoa..hanya ALLAH jer tahu..betapa seksa nak tempuh dugaan..besar nye ujian KAU terhadap kami sekeluarga..mungkin KAU nak uji sejauh mana ketababahan kami dan kesabaran kami dalam menempuhi segala ujian MU..sekarang nie aku mcm x sanggup tgk along aku sakit mcm 2...keje pn da x pergi..sakit...x tdo malam...aku mmg kesian gle tgk keadaan die..sentiasa dlm keadaan takut...sape yg bertanggungjawab..tolong la hentikan permainan 2..jangan seksa insan lain..kalau betul x puas hati..tampil ke depan dan boleh bersemuka..tp dengan cara ko seksa along aku mmg KEJAM!!! mungkin dunia kau terlepas tp akhirat x mungkin kau terlepas...kami sekeluarga hanya mampu berdoa dan hanya ALLAH saje yang blh membalas segala perbuatan kau...aku hanya mampu berdoa..walau kat luaran nampak aku happy tp dalaman sebaliknya...sebak n mcm2 la...sampai keje pn x blh nak fokus....pendinding kami sekeluarga hanya ayat kursi dan yaasin..setiap mlm mak ngan along wat solat hajat, solat sunat dan bacaan yaasin untuk bg kekuatan kat along supaya die blh lawan segala hasutan syaitan...
kepada along dan keluarga...hope korg sabar dan tabah hadapi segala..kita sama-sama berdoa kat ALLAH supaya dilindungi dan dijauhkan dari syaitan...org yg sentiasa diuji adalah org yg disayangi oleh ALLAH...doa kan kami..Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...